Workshops
Nedenfor finder du en beskrivelse af de 4 workshops, som du kan vælge imellem på dagen.
Du skal vælge 2 ud af 4 workshops: 1 om formiddagen og 1 om eftermiddagen. Der er begrænset antal pladser på hver workshop og pladserne tildeles efter først-til-mølle.
Når dine kunder står i butikken eller handler i din webshop har de højst sandsynligt søgt på Google, set en annonce på Facebook eller tjekket Trustpilot først. Kasper Holst fra IMPACT vil give dig en indføring i den digitale kunderejse og hvorfor det er vigtigt at forstå, hvordan kunderne er landet hos dig.
På denne workshop om Kunstig Intelligens gør vi det konkret for dig, der underviser. Kunstig intelligens kan gøre mange opgaver smartere. Vi får besøg af Jesper Rukshan Nissen, Digitaliseringskonsulent i Københavns Kommune, der forklarer, hvordan løsninger, som er baseret på Kunstig Intelligens, kan give indsigter, udføre opgaver smartere og i sidste ende skabe værdi for kommunen. Det er relevant for dine elever at have kendskab til de bagvedliggende teknologier, fordi de vil komme til at arbejde med forskellige former for kunstig Intelligens i fremtidens databaserede arbejdsmarked.
Er du interesseret i Virtual Reality (VR), og hvad det kan gøre for dig og dine elever, så er denne workshop noget for dig. Du vil her stifte bekendskab med, hvordan du selv kan skabe dit eget VR-materiale. Jesper Roy fra TakeAWalk dykker ned i VR og introducerer dig til, hvordan du via et 360 graders kamera selv kan optage en film, som du herefter kan tilpasse til din undervisning. Denne VR-løsning tager din undervisning til et andet niveau, som du ikke før har set.
Instagram, Snapchat eller Facebook annoncering? Hvordan fanger du bedst kundernes opmærksomhed og får dem længere ned i købstragten? På denne workshop vil Anders Kristensen fra Kursusfabrikken give et indblik i, hvordan du aktiverer mulighederne på de sociale medier og hvordan du måler på dine indsatser.